Mickelle Haest en Jeroen Jespers van Chocolate Nation namen tijdens het feestelijke prijsuitreikingsevent in Kemzeke de prestigieuze prijs in ontvangst. Volgens de jury zet Chocolate Nation een iconisch Belgisch product op een bijzonder originele manier in de markt. “Het was voor ons een enorme verrassing om vier maanden na de opening van belevingsmuseum Chocolate Nation in Antwerpen al in de prijzen te vallen.”

40.000 bezoekers in 4 maanden

Naast een belevingsmuseum heeft Chocolate Nation; een shop, eventruimtes, workshop-ateliers, een bean to bar waar vanaf de boon eigen chocolade wordt gemaakt en een design-restaurant. Volgens Gault&Millau bewijst prijswinnaar Chocolate Nation dat België alles in huis heeft om in de gastronomische sector te scoren, zowel op vlak van de organisatie van topevents als op product- en marketingvlak. De afgelopen vier maanden bezochten al ruim 40.000 bezoekers Chocolate Nation en kwam het museum in een recordtempo bovenaan op Tripadvisor te staan.

bron: hln.be foto: Laenen